• Tips,  vitamin shaklee

    Cara Atasi Stress Pelajar Pasca Siswazah

    Bismillah, alhamdulillah ala kulli hal.Hari ini saya nak berkongsi sedikit tips atau cara atasi stress pelajar pasca siswazah. Mencapai impian hidup bukan semudah yang disangka. Gelaran pelajar pasca siswazah doktor falsafah memang senang disebut dan gah bunyinya di telinga yang mendengar. Tapi rialitinya tidak seindah apa yang dilihat. Kali ini untuk phd, saya lebih bersedia dengan perisai bagi bertarung dengan dugaan yang lebih mencabar kerana saya adalah pelajar, isteri, ibu dan anak dalam satu masa. Cara atasi stress ketika bergelar pelajar pasca siswazah saya kongsikan di sini buat persediaan anda yang bakal menempuh dunia pasca siswazah.   “Buat phD tak susah, tapi sangat susah!”   Pengalaman yang telah saya lalui…

  • shaklee vitamin shaklee
    vitamin shaklee

    Perbezaan Vitamin Shaklee Dengan Vitamin Lain

    Pernah tak orang cakap “semua vitamin sama je, shaklee ni je yang mahal sebab MLM”??? Kalau ada orang cakap mcm tu, pertama sekali suruh dia buat perbandingan harga. Saya pernah compare Shaklee dengan vitamin-vitamin farmasi, resultnya “VITAMIN SHAKLEE PALING MURAH”. Anda tengok harga kat botol memang laaaa. Contohya, vitamin C Shaklee RM82, vitamin lain RM40. Anda tengok pula BERAPA BIJI dalam vitamin ‘murah tu’. Vitamin C Shaklee ada 120 biji, jatuh harga 68 sen sebiji. Yang RM 40 tu anda taktau ada 30 biji je… cuba bahagi berapa harga dia? Orang yang tak pernah makan vitamin memang taktau Shaklee ni murah, sebab mereka cuma agak-agak je. Tapi kalau anda pun…