• Set Rawatan Intensif and Pemulihan Muka YOUTH Shaklee
    Skincare Shaklee

    Set Rawatan Intensif and Pemulihan Muka YOUTH Shaklee

    Sinaran UV adalah punca utama kulit rosak, berkedut, cepat tua dan terbakar! Jangan tak percaya. Ya, biasa kita dengar sinaran matahari diperlukan untuk sumber Vitamin D dalam badan, namun kalau nak mendedahkan diri terhadap matahari perlu ada langkah penjagaan. Biasanya pendedahan sebelum pukul 10 pagi itu selamat. Tapi kalau lebih dari tempoh tu jadi apa? Jom tengok video ni   Haaaaa.. serammmm tak? Terbako dan tua tauuu. Luaran nampak cantik macam takde apa2. Tapi hakikatnya? Jadi rajin rajin lah menepek apa yang patut kat muka tu kalau nak keluar rumah. Paling penting sunscreen yang ada broad spectrum (UVA/UVB)   Rahsia Kekal Muda Jelita!   Jadinya nak bagitau, Set Rawatan Intensif…