• Produk Shaklee,  TESTIMONI

    Berkat Ikhtiar Dengan Suplemen Saya Disahkan Hamil Dengan IzinNya

    Penantian satu penyiksaan. Dulu saya mendengar je ungkapan ni tapi tak pernah benar benar merasainya.   Saya seorang ibu kepada 2 orang anak. Kedua-dua anak saya dilahirkan secara pembedahan kerana kedudukan mereka songsang disebabkan masalah bicornuate uterus(rahim abnormal). Walaupun melahirkan secara pembedahan saya bersyukur dan redha kerana sekurangnya saya dikurniakan cahaya mata berbanding mereka yang kes mcm saya, ada yang tak berpeluang ada cahaya mata.     Jarak kedua-dua anak saya tak begitu jauh. Anak sulung setahun lebih, saya dah hamil anak kedua. Alhamdulillah tiada masalah semasa hamil atau selepas melahirkan.   Setelah melahirkan anak kedua, atas nasihat doktor saya menjarakkan kehamilan dengan mengambil implanon sebagai perancang bermula Disember 2011.…

  • Produk Shaklee,  TESTIMONI

    Testimoni “Try To Conceive”

    Semalam heboh isu Produk Sampah. Ya. Betul dah tu. Produk Shaklee memang sampah untuk orang yang tidak memerlukan. Tapi berbeza perspektif untuk golongan *memerlukan seperti kami. Ikuti perkongsian Pakteh dan Makteh ni yang “try to conceive” ini.   Pakteh bagi contoh yang terjadi pada Pakteh dan Makteh la. Kami dah 4 tahun nikah. Ketika itu, masih belum sampai rezeki untuk mengandung. Berbeza dengan korang. Nikah nikah ja. Sedar tak sedar. Dah berjaya. Alhamdulillah. Ya. Kami cuba usaha bermacam macam cara. Kami dah pergi berurut. Masa urut dekat sini. Orang tu cakap rahim bawah @ jatuh. So dia tolak kasi naik balik. Makteh cakap sakit la juga. Kemudian, ada orang suggest…