• shaklee vitamin shaklee
    vitamin shaklee

    Perbezaan Vitamin Shaklee Dengan Vitamin Lain

    Pernah tak orang cakap “semua vitamin sama je, shaklee ni je yang mahal sebab MLM”??? Kalau ada orang cakap mcm tu, pertama sekali suruh dia buat perbandingan harga. Saya pernah compare Shaklee dengan vitamin-vitamin farmasi, resultnya “VITAMIN SHAKLEE PALING MURAH”. Anda tengok harga kat botol memang laaaa. Contohya, vitamin C Shaklee RM82, vitamin lain RM40. Anda tengok pula BERAPA BIJI dalam vitamin ‘murah tu’. Vitamin C Shaklee ada 120 biji, jatuh harga 68 sen sebiji. Yang RM 40 tu anda taktau ada 30 biji je… cuba bahagi berapa harga dia? Orang yang tak pernah makan vitamin memang taktau Shaklee ni murah, sebab mereka cuma agak-agak je. Tapi kalau anda pun…